Måndagskväll

 
Det är lite så här vi har det, Dennis och jag. När inte den hårigare av oss är överspeedad och kutar omkring som om det brann i baken. Eller bits som en dåre. Är man en piraya så är man! Jag har på riktigt synliga skador efter helgens urspårning, haha. Det är tur att han är söt.

Ikväll är vi i alla fall trötta, måndag och allt. 
 
Något annat nytt är att min mobil är någonstans i södra svergie och repareras. Och jag har en tillfällig mobil som tar 00-talets fulaste bilder, vilket gör det tråkigt att ta kort. Så jag har bara de här datorkamerabilderna att dela med mig av i afton. Och det är ändå bättre bilder än telefonen skulle lyckas ta. På den nivån är det.
 
Ajja, sånt som händer. Nu ska jag väcka törnrosa och gå ut och pinka. Sen är det läggdags.
Hare!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra B

Så sjukt att du har vovve nu! Blir som förvånad varje gång det kommer upp en bild på sötsaken! 😂

2016-08-16 @ 10:27:43
URL: http://bonivart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0