Borta bra. Hemma bra.

Hejdär!
Nu har jag varit och kommit hem från min årliga Skåneturne. Det var mycket trevligt i vanlig ordning, hade dock missat att beställa sol det här året så det var ju lite utav en bristvara. Men i övrigt var det topp! Jag har varit på stranden och studerat så att den låg kvar. Jag har även spanat på kossor, får, sniglar, myror, nötter, plommon och sånt där som man kan roa sig med. Och åkt omkring. Ziplinat och rodlat. Ätit och fikat. Alla tiders! Vill ju egentligen inte åka hem men så vill man det ändå. Schizofreni.
Tackar så mycket alla inblandade iallafall!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra B

Så himla mysigt du ser ut å haft det! Regn är väl somrigt har jag hört? :)

2016-07-22 @ 00:01:43
URL: http://bonivart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0