Laxeringseffekten

Hallå hallå! Vilken jätteproduktiv vecka jag har haft so far. Jag, som på äldre dar blivit lätt pedant, har rensat och städat som ett/det freak jag är. Jag har flyttat möbler, burit saker till förrådet och rensat garderoben grundligt. Och tvättat hela rubbet. Javisst!
Jag har idag även gjort mitt första solobesök på återvinningscentralen och slängt iväg en massa skit. Det gick bra. Jag var nervös och tänkte att jag kommer köra vilse men icket!
 
Jag har kommit fram till att mitt hem har någon slags förstoppning. Det kommer in en massa saker men ingenting kommer någonsin ut. Det ligger i något hörn och väntar på bättre tider. Men nuså har jag lyckats få ihop något slags, i alla fall, lätt laxerande medel. Och det känns bra. Lättat lite på trycket här hemma. Både jag och mina kvadratmeter är nöjda.
 
Och klippt mig har jag gjort. Och varit på partaj. Och tagit ut mina nya supersnabba dojjor på världens svettigaste promenad. För det blev ju varmt igen! Man tackar ja, shortsväder hela dagen lång.
 
Och nu mina kära vänner tänkte jag sova.
För det är ju en dag imorgon också.
Hare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0