Tema: Bil. Och fågelbajs.

Hej!
Igår höll jag igång från arla morgon (på riktigt) till sena kvällen. Hej och hå. Gårdagens största projekt var nog navkapslar. Jag och Albin åkte till Biltema, köpte ett gäng och försökte trycka på dom efter bästa förmåga utanför mitt hus. Dom satt dock inte bra. Inte bra alls faktiskt. Efter vi kört ganska exakt 50 meter lossnade första mitt i rondellen. Vi körde runt några varv innan Albin lyckades plocka upp den i farten. Sedan ut ur rondellen för att komma tio meter till innan nästa rullade av, och när vi stannade bilen för att plocka upp även den så fortsatte den tredje navkapseln rakt fram. Den hade alltså också lossnat. Och vi har alltså inte ens kört 500 meter sen start. Vilken cirkus!
 
Mot holmsund där jag fick hjälp av pappa att slipa till dom tills dom gick att få på. Plastkapslar från Biltema.
Jadå, fint skare va! 
 
 
Framåt kvällen fick jag med mig två tappra själar till älven för lite lätt picknickande och högläsning ur Hänt Extra. Där står allt värt att känna till. Alla tiders! Älskar när det är varmt på kvällen men det vänder så fort ibland. Så när solen gömde sig bakom ett hus fick det bli kvällste på fiket mittemot.
 
Bra dag i det stora hela.
Slutrapporterat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0