Du gamla, du fria

Men så trevligt med långhelg! Man borde vara ledig tre dagar i veckan permanent. Tror världen hade blivit en trevligare plats på så vis. Jag avslutade en tolvdagarsvecka i fredags. Och det absolut dummaste som hänt är att jag påbörjar en ny sådan imorgon. Håhåjaja. Men bara elva dagar nu! #prayforelin
 
Jag har haft en väldigt trevlig helg iallafall. Jag har ätit som en galning, ölat, drinkat, fryst, grillat, firat en födelsedag och städat. Träffat människor igen. Sovit på tok för länge. Osv, osv. Fantastiskt. 
 
Jag har hela tre bilder som bevis på att helgen faktiskt ägt rum.
Jag tycker vi tar oss en titt!
 
Fantastiskt att uteserveringarna öppnat så man kan frysa igen! Bild lånad av Engans insta.
 
Var för hungrig för matbilder. Men inte för törstig för groggbilder tydligen.
 
Och slutligen Henke som sätter fyr på grillen.
 
Där i mitten någonstans borde det finnas en födelsedagsfirarbild. Men det gör det tydligen inte.
Så ni får tro på mitt ord.
 
Hare!

Kommentarer
Postat av: Sandra B

Tänkte skriva: "Dags att blogga nu Elin!" Men kom på att man inte ska kasta sten i glashus 😂 Men jag har bloggat lite nu iaf! :)

Svar: Haha eller hur! den konstnärliga processen tar tid 😉
Om Elin bland annat

2016-07-04 @ 21:48:56
URL: http://bonivart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0