jordiga röda farbröder

Fredag var det här. Jag är typ glad att solen gått i moln och det ser ut att bli regn. Det stillar mitt sug att gå ut och leva något slags high life. Det vankas jobbhelg, brännbollsyra och lön. Kan bli hur svettigt som helst eller inte alls. Återstår att se. Bäst att förbereda sig i vilket fall som. Med så ogalna aktiviteter som möjligt.
Jag har entrat mjukisbrallorna, bubblat vatten och frossar i jordgubbar. Mitt bidrag till fredagskvällen. Kunde vart både sämre och bättre. Lagom är alltid lagom liksom.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

härliga gubbar.

Svar: javisst!
Om Elin bland annat

2016-05-28 @ 09:21:24
Postat av: Sandra B

Alltid lika spännande att jobba under brännbollsyran...! 😧🔫

Svar: lite väl spännande kan jag tycka!
Om Elin bland annat

2016-05-28 @ 16:17:06
URL: http://bonivart.blogg.se
Postat av: Anonym

Mums!!!

2016-05-29 @ 00:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0