Yrar

Söndag. Tack och lov så är festligheterna över för denna gång. Jag hade en segerfests epicenter tre meter under min huvudkudde inatt. Jomen det går bra. Jag är inte den som är den. Jag blir bara så obarmhärtigt dysfunktionell av för lite sömn. Gärna i kombination med lite för mycket jobb. För jag har minsann inte varit på några festligheter i helgen. Nejdå, nejdå. Jag har jobbat. En bra sak med det, förutom den ekonomiska biten, är att jag iallafall inte har blivit solbränd! För det hade jag garanterat blivit annars. 
 
Nu är det jättemycket läggdags. Imorgon är det måndag igen. Fem dagar kvar till helg.
Känns görbart.
Natti!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg huvudbonad,

2016-05-31 @ 10:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0